loading...

مجله علمی کافه زیرو

کتاب پی دی اف من قاسم سلیمانی هستم (سرباز ولایت) مجموعه ای از خاطرات، دست‌نوشته‌ها و دل‌نوشته‌هایی است که بعد از شهادت سردار سلیمانی در فضای مجازی منتشر شده‌اند و ارادت مردم ا

یکشنبه 21 دی 1399

کتاب پی دی اف من قاسم سلیمانی هستم (سرباز ولایت) مجموعه ای از خاطرات، دست‌نوشته‌ها و دل‌نوشته‌هایی است که بعد از شهادت سردار سلیمانی در فضای مجازی منتشر شده‌اند و ارادت مردم ایران و جهان اسلام را به این شهید عزیز (سلیمانی عزیز) می‌رساند، که به کوشش ناصر کاوه در این کتاب گردآوری شده‌اند. قاسم سلیمانی در سال ۱۳۸۹ با حکم حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا با یک درجه ارتقا به درجه سر لشکری نائل آمد اما هنوز هم در افکار عمومی همه او را “حاج قاسم” می خوانند. اما این پایان ماجرا نبود. با توطئه جدید غرب و پشتیبانی مالی کشور هایی مانند عربستان سعودی، که به شکل گیری گروهک های تروریستی تکفیری اعم از داعش و جبهه النصره در منطقه انجامید، قاسم سلیمانی ماموریتی تازه یافت و آن هم مقابله با این تهدیدات در دو کشور عراق و سوریه بود.

دانلود کتاب PDF من قاسم سلیمانی هستم سرباز ولایت

 

نام کتاب : من قاسم سلیمانی هستم، سرباز ولایت
نویسنده : ناصر کاوه
تعداد صفحه : 126
حجم فایل : 6,810 کیلوبایت

دانلود کتاب لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش