loading...

مجله علمی کافه زیرو

مطالب جالب و خواندنی

پنجشنبه 10 مهر 1399

خواندن کتاب

اگر شما جزء افرادی هستید که عادت به خواندن منظم کتاب ندارید ، حتما این مقاله را تا پایان بخوانید تا بدانید کتابخوانی دارای چه فواید قابل توجهی است.در این مقاله مزیت های بیشماری که خواندن کتاب برای شما فراهم می کند آورده شده است تا شاید شما با خواندن این موارد ، خواندن کتاب را شروع کنید.

یکشنبه 02 شهریور 1399

در سالهای اخیر با کشف تعداد بسیار زیادی از آنزیم های جدید توسط تکنولوژی DNA القاشده که هم باعث تولید کارآمد و هدفمندتر آنزیم ها به جای آنزیم های منفرد می شود و هم امکان دستیابی به پایداری بالاتر و تولید در حجم انبوه توسط آنزیم ها را فراهم می آورد، باعث گردیده است که روش های سنتزی که در آن یکی یا تمام مراحل، بیوکاتالیستی هستند پیشرفت چشمگیری داشته باشند. قواعد طراحی واکنش ها برای بیوکاتالیست های بهبود یافته بسیاردقیق و در عین حال آسان هستند.

https://rozup.ir/view/3189230/biocatalysis.jpg

یکشنبه 02 شهریور 1399

اگر بفهمید همسرتان خیانت کرده است و یا حتی سوءظن نسبت به شریک زندگی‌تان داشته باشید در موقعیت سختی قرار می‌گیرید. در این تجربه ویرانگر چهار احساس طرد شدن، خشم، افسردگی وشک شما را درگیر می‌کنند. اما شما باید چگونه واکنش نشان بدهید؟ برای درک بهتر موقعیت این مطلب را بخوانید و از راهکارها استفاده کنید.

https://rozup.ir/view/3189224/man-sad-betrayed-story.jpg

سه شنبه 21 مرداد 1399

این بیماری باعث شده ساعات خواب هیسکو در شبانه‌روز به شدت کاهش یابد و به علاوه این دختر توانایی صحبت کردن را نیز از دست بدهد و برای برقراری ارتباط با دیگران از ایما و اشاره استفاده کند.

https://rozup.ir/view/3183738/sleep-90hours-1.jpg

هیسکو جنب‌وجوش و تحرک فروانی دارد و این موضوع علاوه بر مشکل بی‌خوابی‌ برای والدین او دردسرهای فراوانی در پی داشته است.
دختری که در شبانه‌روز فقط 90 دقیقه می‌خوابد

سه شنبه 21 مرداد 1399

جمعه ی هفته ی قبل شهروندان نیویورکی سه نفر را دیدند که بر فراز آسمان منهتن در حال پرواز هستند. آن ها که به نظر می رسید مستقیما از کمیک بوک ها به بیرون پریده اند، تبلیغی زیرکانه برای فیلم Chronicle بودند. این فیلم دو روز دیگر اکران می شود. آن سه نفر انسان نیستند بلکه هواپیماهای کنترل از راه دور نسبتا پیچیده ای هستند که مخصوص این کار طراحی شده اند.

https://rozup.ir/view/3183739/timthumb-c.jpg