loading...

مجله علمی کافه زیرو

دانلود کتاب پی دی اف راز آدم های دوست داشتنی در منتخبی از این کتاب می خوانیم چرا آدمی که خودش را دوست دارد این طور فکر می کند ؟ چون زندگی را حق خود می داند و خواهان سعادت هست به مسئولیت پذیری

یکشنبه 12 اردیبهشت 1400

دانلود کتاب PDF راز آدم های دوست داشتنی

دانلود کتاب پی دی اف راز آدم های دوست داشتنی

در منتخبی از این کتاب می خوانیم چرا آدمی که خودش را دوست دارد این طور فکر می کند ؟

چون زندگی را حق خود می داند و خواهان سعادت هست به مسئولیت پذیری فکر می کند و خود را قربانی زندگی تصور نمی کند به جای آن برای تحقق شرایط بهتر ، از هیچ اقدامی فروگذار نمی کند .

مهم هست که شما در هیچ شرایطی از زندگی از حق خود پایین نیایید . شاید بعضی وقت ها واقعا دست ما بسته باشد .

به طور مثال به زندان بیفتیم . اما این باور را نباید از دست دهیم و همچنان با این باور به زندگی ادامه دهیم . برای جا افتادن این مطلب پیشنهاد می کنم فیلم رهایی از شائوشنگ را حتما تماشا کنید .

اگر زندگی ای در دستان شماست بدان که صلاحیت برآمدن از پس زندگیت را داری فقط کافی هست بخواهی !

چطور خودم را کافی ببینم !

منظور از کافی بودن کامل بودن نیست . این که می گوییم کافی هستم یعنی به خودم اطمینان دارم که مانند بسیاری از انسان ها کفایت این را دارم که مسئول زندگی خودم باشم .

اگر هم ضعف هایی داشته باشم می توانم یاد بگیرم . تجربه کنم و خودم را بهتر کنم . با اشتباه کردن چیزی از شما کم نمی شود اما لازم هست اشتباه خود را بپذیریم و راه چاره آن را پیدا کنیم .

گفتنی است این کتاب در سایت نویسنده به اشتراک گذاشته شده .

فهرست کتاب ” راز آدم های دوست داشتنی ” :

♥ اصلا می دونیم دوست داشتنی بودن یعنی چی ؟!
♥ یاد بگیر خودت را بغل کنی !
♥ آخه من آدم ارزشمندی نیستم !
♥ کی درست و غلط رو تعیین میکنه !
♥ این حق من هست
♥ خودت را دست کم نگیر!
♥ مواظب خودمان باشیم
♥ خودت رو کلی تحویل بگیر
♥ وقتشه عملی کنیم !
♥ حرف آخرم

نويسنده / مترجم : مریم افتخاری
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 920 کیلوبایت
نوع فايل : pdf
تعداد صفحه : 21

دانلود با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش